Garantie & Retouren

   Garantie & Retouren 

►   30 dagen bedenktermijn
►   Garantie & defecten
►   Transportschade
►   Tevredenheidsgarantie
►   Retourprocedure

 

 


 

30 dagen bedenktermijn 

Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat u niet tevreden bent over één of meerdere ontvangen producten. Indien dit het geval is mag het product altijd terug, in de originele staat en verpakking.

LEDZ24.nl hanteert een bedenktermijn van 30 dagen. Binnen deze termijn mag u het bestelde product bekijken, zoals u het ook in de winkel zou doen. Het product mag dus uit de verpakking worden gehaald om het te bekijken, maar het product mag niet worden gebruikt. Wanneer het product niet meer compleet is of er zichtbaar gebruikt uitziet, kunnen we het helaas niet terugnemen. Bij twijfel hierover adviseren we altijd contact met ons op te nemen, zodat u achteraf niet voor verrassingen komt te staan.

 

 


 

Garantie & defecten 

Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer u een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, voorzien wij u zo snel mogelijk van een passende oplossing. Afhankelijk van het artikel doen wij dit door vervanging, reparatie of terugbetaling.

Naast de wettelijke garantie geldt voor bepaalde artikelen de fabrieksgarantie. Een fabrieksgarantie is een extra garantie die wordt gegeven door de importeur of fabrikant. De fabrikant of importeur kan zelf voorwaarden stellen aan deze garantie. De termijn van de fabrieksgarantie vindt u bij de specificaties van een artikel.

Indien de problemen geheel of gedeeltelijk het gevolg zijn van onjuist of onzorgvuldig gebruik of gebruik voor andere dan de normale doeleinden of van buiten komende oorzaken is de garantie niet van toepassing.

Heeft u een defect artikel ontvangen?
Als u een defect artikel heeft ontvangen neem dan binnen de zichttermijn van 30 dagen contact met ons op, zodat we u zo snel als mogelijk van een passende oplossing kunnen voorizen.

Neem altijd eerst contact met ons op voordat u een artikel naar ons terug stuurt.

 

 


 

Transportschade 

Producten worden door ons met grote zorg verpakt en gecontroleerd. Mocht u een product ontvangen waarvan de verpakking ernstig beschadigd is, dan dient u dit bij de bezorging te weigeren en ons daar onmiddellijk van op de hoogte te stellen.

Producten die u naar ons retour stuurt dienen ook zorgvuldig te worden verpakt zodat er geen transportschade op kan treden. Retour gestuurde producten die door transportschade zijn beschadigd zullen niet in behandeling worden genomen.

 

 


 

Tevredenheidsgarantie 

Tevreden klanten, dat hebben we graag!

Daarom geven wij graag een tevredenheidsgarantie. Wij stellen het dan ook bijzonder op prijs dat je het ons onmiddellijk laat weten wanneer je ergens ontevreden over bent. Iets te melden? Neem contact met ons op.

U heeft het recht om zonder opgaaf van redenen een herroepingsrecht (tevredenheidsgarantie) uit te oefenen van dertig (30) dagen na ontvangst van het artikel. De verzendkosten en het verzendrisico zijn voor uw rekening. Na ontvangst en controle van uw retourzending wordt het aankoopbedrag zo snel als mogelijk, maar uiterlijk binnen 30 dagen teruggestort. Dit gaat via de oorspronkelijke betaalwijze.

Tijdens de bedenktermijn is het van belang dat u zorgvuldig omgaat met de artikelen. Mocht u gebruik willen maken van het herroepingsrecht dan dienen de artikelen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd te worden.